luni, 1 iunie 2009

SFATURI PRACTICE PENTRU INTRETINEREA UTILAJELOR

GLOBAL TECH SERVICE vine in sprijinul firmei dumneavoastra cu o serie de sfaturi practice pentru intretinerea utilajelor din dotarea dumneavoastra, cu costuri minime, pentru o durata de exploatare mare.

Daca aveti un echipament si se afla in una din urmatoarele situatii:
- Nu mai aveti cartea tehnica a echipamentului;
- Nu aveti personal instruit corespunzator;
- Nu s-a realizat nici o revizie asupra utilajului in ultimele 3 luni de catre un service;
- Sau pur si simplu vreti sa le tineti din scurt;

NOI VA OFERIM CATEVA SFATURI:

PENTRU ECHIPAMENTELE CU MOTOARE HONDA (GRUPURI ELECTROGENE, MOTOPOMPE, MAIURI SI PLACI COMPACTOARE, ETC.)

- Verificati periodic nivelul de ulei de motor din baie si completati daca este cazul.
O parte din motoare sunt prevazute cu senzori de nivel, daca nivelul nu este cel corespunzator motorul nu porneste (aprinderea este conditionata de nivelul de ulei, ex: motopompe, grupuri electrogene);
O alta parte din motoare nu sunt prevazute cu senzor in baia de ulei, daca nivelul nu este cel corespunzator aveti toate sansele sa distrugeti motorul (carterul superior, semicarterul, pistonul);

- Schimbati la intervale de 50 de ore de functionare uleiul de motor - ulei recomandat Honda 10W30API/SJ;

- Curatati zilnic filtrele de aero Filtru de burete se spala cu apa calda si detergent dupa care se usuca (NU IL FOLOSITI UD).
Filtru de hartie se curata cu ajutorul unui compresor (se sufla din interior catre exterior) daca este imbibat cu ulei se schimba OBLIGATORIU.

- Curatati si verificati periodic bujia, o bujie fara calamina va scuteste de eventualele rateuri la pornire, iar daca scanteia este slaba inlocuiti bujia.

- Pentru maiuri compactoare – verificati si schimbati periodic uleiul din picior – un ulei negru si cu multa pilitura de aluminiu duce la distrugerea cilindrului din picior.

- Verificati si curatati periodic rezervorul de benzina si paharelul de la carburator de apa si impuritatile din benzina, altfel carburatorul se va infunda.

- Obligatoriu, la OPRIREA echipamentului din functionare inchideti robinetul de la rezervorul de benzina; evitati astfel ca benzina sa ajunga in baia de ulei.

- Daca nu utilizati echipamentul o perioada indelungata goliti rezervorul de benzina, scoateti bujia puneti in capul pistonului cca. 5ml de ulei de motor si trageti de cateva ori de sfoara pentru lubrifierea pistonului si a cilindrului – evitati astfel blocarea pistonului in cilindru datorita neutilizarii pe o perioada indelungata.

- In caz de defectiuni contactati un service autorizat.


Speram ca aceste sfaturi sa va fie de folos si astfel durata de exploatare a utilajelor dumneavoastra sa creasca.


E MAI USOR SA PREVII DECAT SA COMBATI!

In perioada urmatoare veti primi si cateva sfaturi cu privire la intretinerea sculelor electrice,
motofierastraielor, compresoarelor, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu