joi, 8 aprilie 2010

Update la motoarele HONDA GX

Honda este placerea sa va anunte ca a actualizat gama de motoare GX, standard pe termen lung ca putere pentru o varietate larga de aplicatii.
Revizuirea modelului GX va rezulta in doua versiuni: STD si i-GX:
- Versiunea STD: potrivita pentru o gama larga de aplicatii grele cu performante de top cand este vorba de emisii, Putere, pornire, consumul de combustibil, zgomot si vibratii.
- Versiunea iGX: echipata cu un regulator electronic programat din fabrica pentru a se potrivi cu aplicatii care necesita "Auto-Idle" si "Auto-Choke".


Introducerea gamei GX in 1983 s-au dovedit un mare succes in industria motoarelor de uz general. De fapt, Honda a condus piata aplicatiilor profesionale pentru mai mult de 25 de ani. Dupa aceasta perioada, alti producatori au dezvoltat noi motoare, vizand in mod specific gama GX. In plus, astazi problemele de mediu si de costul combustibilului, precum si viitoarele reglementari de emisie, necesita incorporarea noilor tehnologii in motoarele noastre pentru a se asigura ca produsele OEM "Powered by Honda" continua sa satisfaca nevoile utilizatorului final in timp ce ofera avantaje distincte si competitive.

Acesta este motivul pentru care, incepand cu primavara anului 2010, Honda va incepe sa introduca motoarele actualizat GX catre clientii sai din intreaga lume, incepand cu seriile GX240/GX270/GX340/GX390. Aceste motoare respecta cele mai stricte norme de emisii de gaze, EPA Phase III. Motoarele GX120, GX160 si GX200 actualizate sunt programate pentru introducere in 2011.

Noile caracteristici, cum ar fi timpul de aprindere variabil (digital CDI), cresterea raportului de compresie, performanta imbunatatita a carburatorului si un piston mai usor au dus la cresterea puterii si a cuplului cu eficientizare consumului de combustibil, reducerea zgomotului si vibratiilor. Dimensiunile si aspectul exterior, raman practic neschimbate, cu scopul de a garanta 100% interschimbabilitatea cu actualele motoare GX. Pentru acelasi motiv denumirile motoarelor vor ramane neschimbate.

Versiunea iGX are, in plus fata de aceste caracteristici, un sistem electronic care regleaza supapa de acceleratie pentru a mentine turatia motorul stabila la variatia sarcinii. Aceasta este o versiune simplificata a motorului iGX440, introdus in 2005, care va ramane, de asemenea, in linie. In noul motor, sistemul electronic  vine preprogramat din fabrica, facandu-l gata de utilizare "out of the box" in aplicatii cum ar fi generatoare sau masini de spalat de inalta presiune. Toate motoarele iGX sunt echipate standard cu un soc automat pentru o pornire usoara si un sistem de auto idle oferind avantaje in consumul de combustibil si confort utilizatorului.

La Honda, scopul este de a consolida continuu gama de motoare, furnizarea de motoare superioare pentru a mentine un avantaj competitiv asupra altor producatori.

Sursa: www.honda-engines-eu.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu